امنیت از شاخصه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: 4023931
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

امنیت از شاخصه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این دنیای پرآشوب، امنیت یکی از شاخصه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فیض این امنیت نصیب همه مردم می‌شود و نقش نیروهای مسلح و فواید مستقیم و غیرمستقیم آنها برای کل نظام و مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در دیدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاببه گزارش ایکنا از خراسان‌حنوبی، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، ششم دی‌ماه در دیدار جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اسلام ناب اگر جنبه عملی پیدا کند و تبعیت از آن به تمام معنا انجام شود در اولین فرصت همه مشکلات حل می‌شود.

وی بیان کرد: معمولا این‌گونه است که در هر کار و عمل یا کارگاهی، آن مسئول، مدیرعامل یا مهندس مربوطه هرچه که می‌گوید زیرمجموعه دقیقا عمل می‌کنند، در همه جا کارشناس وقتی حرفی می‌گوید بدون حرف عمل می‌کنند اما در مسائل دینی این‌گونه نیست؛ یعنی بعد از آنکه کارشناس نظر اسلام را گفت به‌صورت گزینشی و میلی رفتار می‌شود و درد مسلمانان از صدر اسلام نسبت به گفته‌های خود پیامبر اکرم(ص) این بوده و تبعیت گزینشی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این دنیای پرآشوب، امنیت یکی از شاخصه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فیض این امنیت نصیب همه مردم می‌شود و نقش نیروهای مسلح و فواید مستقیم و غیرمستقیم آنها برای کل نظام و مردم است.

عبادی با اشاره به اینکه علما ورثه انبیا هستند و یکی از جاهایی که به‌صورت نسبی اما در حد بالا به‌عنوان شاهد قضیه، آقایان علمایی هستند که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ورود کرده و خدمت می‌کنند.

وی افزود: نتیجه آن را می‌بینید که تفاوت این علما با بقیه علمای جامعه این است که محیطی که اینها کار می‌کنند محیط منضبط است، نیروهای مسلح در هر سازمانی قانونمند و نظام‌مند تربیت می‌شوند، بنابراین درصد اجرا و عمل آنان خیلی بالاست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه براساس ایمان اجرا می‌شود و دشمن هم این را می‌داند، افزود: نیروهای مسلح براساس اعتقاد و انضباطی که دارند روی حرفشان تا پای جان می‌ایستند.

وی تأکید کرد: اگر همه سازمان‌ها، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها به کار کارشناس دینی و وظیفه عقیدتی و ایمانی ملتزم شوند، همه مشکلات را حل شده می‌بینیم چون مشکلات زاییده کار ما، جامعه و روزگار است.

حجت‌الاسلام عبادی بیان کرد: انقلاب یعنی خود مردم؛ دشمن بر آنان مسلط بوده و دین و ناموس فرهنگ و همه چیز آنان تحت سلطه استعمارگران خارجی و استبداد داخلی بود و مردم این را برنتافتند و انقلاب کردند؛ مردمی که انقلاب کردند پای حرف خود هستند و به دشمن اجازه دخالت نخواهند داد.

امام‌جمعه بیرجند با اشاره به تغییر و تحولات مسئولان در استان، گفت: تغییرات، تحولات و جا‌به‌جایی‌ها یک مسئله رایج است و در مناطقی که از مرکز فاصله دارد حجم کارها زیاد و نیرو کم است.

وی اظهار کرد: افرادی که از مسئولیت سازمانی به‌صورت رسمی کنار می‌روند در عمل از تجربیات آنها استفاده می‌شود اما همچنان کارها روی زمین است. امثال این افراد اگر ده‌ها نفر هم باشند مردم به آنها نیاز دارند، به هر حال هر فردی از مرکز به این مناطق مرزی به هر دلیلی اعزام شود دست او را می‌بوسیم.

انتهای پیام
captcha