برگزاری دوره‌ تربیت معلم قرآن در مؤسسه طارق تبریز
کد خبر: 4024126
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

برگزاری دوره‌ تربیت معلم قرآن در مؤسسه طارق تبریز

مدیر اجرائی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز از برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن در رشته‌های متنوع ویژه آقایان و بانوان به‌صورت مجازی در این مؤسسه خبر داد.

تربیت معلم قرآن، مؤسسه طارق، تبریزسیدمحمدحسین مولانا، مدیر اجرائی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم در رشته‌های متنوع ویژه آقایان و بانوان به‌صورت مجازی آنلاین خبر داد و گفت: مؤسسه طارق تبریز، به دلیل استقبال علاقه‌مندان از دوره‌های تربیت معلم قرآن، اقدام به برپایی این دوره‌ها در رشته‌های متنوع ویژه آقایان و بانوان( ۱۸ سال به بالا) در سال‌جاری کرده است.

وی عناوین این دوره‌ها را روخوانی و روانخوانی قرآن، حفظ عمومی قرآن، مفاهیم قرآن و تجوید قرآن ذکر نمود و افزود: از ویژگی این دوره‌ها که موجب تفاوت آنها به نسبت دیگر دوره‌های مشابه می‌شود، الکترونیکی و آنلاین بودن است که شامل ثبت‌نام اینترنتی، تعیین سطح آنلاین، برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی آنلاین با حضور اساتید ممتاز کشوری و آزمون‌های پایانی از طریق سامانه مؤسسه می‌توان اشاره کرد.

مولانا تصریح کرد: در دوره‌های تربیت معلم امسال ۱۳۵ نفر شرکت کرده‌اند که پس از اخذ آزمون‌های پایانی ۱۱۶ نفر موفق به اخذ گواهینامه معتبر کشوری شدند.

مدیر اجرائی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز افزود: همه دوره‌های آموزشی مؤسسه از شروع اپیدمی کرونا به‌صورت مجازی آنلاین و از طریق سامانه مدیریت یادگیری (LMS) موسسه برگزار می‌شود و این امکان فراهم شد تا افراد از اقصی نقاط کشور امکان حضور در دوره‌ها را بدون محدودیت زمانی و مکانی داشته باشند.

وی همچنین از برگزاری دوره تربیت معلم تجوید قرآن خبر داد و گفت: فراخوان این دوره نیز اوایل دی‌ماه امسال انتشار خواهد یافت.

مولانا اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۳۵۷۱۲۸ تماس حاصل کرده و یا به صفحه اینستاگرام مؤسسه طارق به نشانی Tareq_ir و آدرس مؤسسه تبریز، خیابان امام خمینی(ره)، روبروی مسجد سالار شهیدان(ع)، جنب ایستگاه مترو مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha