مرحله مقدماتی مسابقه مهرواره قرآنی طاها برگزار شد + عکس
کد خبر: 4024309
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

مرحله مقدماتی مسابقه مهرواره قرآنی طاها برگزار شد + عکس

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی گلستان گفت: مرحله مقدماتی مسابقه مهرواره قرآنی طاها با شعار «قرآن، کتاب زندگی» ویژه روحانیون اهل سنت با حضور 70 نفر در دو رشته حفظ و ترتیل قرآن امروز 7 دی‌ماه برگزار شد.

مسابقه اولین مهرواره قرانی طاها در مرکز بزرگ شمال کشورعلی‌رضا شابدین، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان گفت: ۲۲۵ نفر از خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت استان گلستان در مهرواره قرآنی طاها با شعار« قرآن، کتاب زندگی» ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۰ نفر در دو رشته حفظ و ترتیل قرآن شرکت کردند.

وی گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات ویژه بانوان صبح امروز 7 تیرماه در سالن وفاق مرکز اسلامی استان گلستان برگزار شد که 37 نفر از متسابقین در رشته‌های حفظ ۱ و ۵ جزء قرآن به‌صورت حضوری و 35 نفر در رشته قرائت ترتیل به‌صورت مجازی از گلستان به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی گلستان بیان کرد: این مهرواره‌ در رشته‌های حفظ موضوعی، کتابخوانی، ترجمه و مفاهیم و صحیفه سجادیه به‌صورت آزمون‌های آنلاین برگزار خواهد شد. مسابقه مهرواره قرآنی در بخش آقایان شنبه 11 دی‌ماه در دارالقرآن شاطبی گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha