مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4024574
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در زنجان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در خصوص زندگینامه خودنوشت سردار سلیمانی در دو بخش تولیدات محتوایی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی از چیزی نمی‌ترسیدمبه گزارش ایکنا از زنجان، حسین شکوری، مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان، 8 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حاج قاسم الگوی نوجوان و نسل چهارم انقلاب است که صحنه‌های انقلاب و جنگ تحمیلی را از نزدیک ندیدند اما رشادت‌های این سردار رشید اسلام برای آن‌ها ملموس است.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان زنجان برنامه‌های مختلفی را به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در استان برگزار می‌کند، ابراز کرد: پشتبیانی از برگزاری نمایشگاه‌های فتنه تقلب از سوی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی انجام می‌شود و محتوای لازم در اختیار مجموعه‌های فرهنگی و مدارس قرار گرفته است.

این مسئول از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در زنجان خبرداد و گفت: مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در خصوص زندگینامه خودنوشت سردار سلیمانی در دو بخش تولیدات محتوایی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان یادآور شد: خوانش کتاب با همکاری شهرداری تا پایان دی‌ماه مهلت دارد.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب در 70 مدرسه استان زنجان در قالب نمایشگاه نیز در دستور کار قرار دارد و چالش‌های وضعیت فعلی و آینده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. این جشنواره دانش‌آموزی است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آن در دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha