اعلام ویژه‌برنامه‌های سپاه همدان در هفته مقاومت
کد خبر: 4024865
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

اعلام ویژه‌برنامه‌های سپاه همدان در هفته مقاومت

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری بیش از 500 برنامه همزمان با هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار دل‌ها در همدان خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه شب شهادت سردار سلیمانی در حسینیه امام(ره) همدان برگزار می‌شود.

ولی بهاریان جانشین فرمانده سپاه همدانولی بهاریان، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به فرارسیدن 13 دی‌ماه، دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: همزمان با هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار دل‌ها بیش از 500 برنامه مختلف از سوی سپاه با همکاری سایر نهادها در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود 292 برنامه محوری در استان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجرا خواهد شد، افزود: این برنامه‌ها از هشتم دی‌ماه شروع شده و تا 13 دی‌ماه ادامه دارد.

بهاریان غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی «به وقت حاج قاسم»، واکسیناسیون سیار در بخش سامن شهر ملایر، نمایشگاه خوشنویسی، برگزاری یادواره شهدای کارمند همدان، اکران فیلم سینمایی «منصور» در دو سینمای استان و... را از برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان همدان دانست.

سردار بهاریان همچنین از برگزاری نخستین هنرواره ترسیم تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور همزمان با دومین نکوداشت این شهید بزرگوار، در همدان در تالار قرآن همدان خبر داد و گفت: این برنامه نیز هشتم دی‌ماه با شرکت بیش از ۳۰ هنرمند برگزار شد.

وی افزود: اثر نقاشان در سبک سیاه قلم، پودر زغال و مداد بود که به همه هنرمندان شرکت‌کننده در این هنرواره گواهی حضور و به برگزیدگان نیز جوایز نفیسی اهدا شد.

بهاریان همچنین از برگزاری مراسم ویژه دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام(ره) همدان همزمان با شب شهادت این شهید بزرگوار در 13 دی‌ماه خبر داد و گفت: در تمام شهرستان‌ها نیز مراسم ویژه سالگرد سردار دل‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری یادواره‌ها شهدا در مناطق مختلف استان، برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان، دلنوشته، برگزاری برنامه ویژه مهدهای قرآن با عنوان «فرزندان امروز حاج قاسم»، برنامه «عمو قاسم» در مهدهای قرآنی بسیج، برگزاری عصر شعر با حضور شاعران به همت بسیج هنرمندان، برگزاری مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی ترسیدم » و... نیز از دیگر برنامه‌های سپاه همدان در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان همچنین از توزیع کمک‌های مؤمنانه خبر داد و تصریح کرد: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها بیش از 292 بسته حمایتی در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی برگزاری برنامه‌های ختم قرآن ختم صلوات، پویش دختران حاج قاسم و رزمایش فضای مجازی ثامن را نیز از برنامه‌های این ایام در فضای مجازی دانست و گفت: برنامه اصلاح و ذات بین «آشتی دادن زوج‌های جوان»، پویش «قهرمان‌من»، پویش «مرد میدان» در فضای مجازی، عصر خاطره، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و... از دیگر برنامه‌های این ایام در استان همدان است.

بهاریان از حضور پزشکان به‌صورت رایگان در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این برنامه نیز با عنوان «به نیت حاج قاسم در هر محله یک پزشک» به‌صورت رایگان اجرا می‌شود.

وی تأمین جهیزیه به نیابت حاج قاسم برای زوج‌های نیازمند همایش بانوان بصیر فاطمی و نسل سلیمانی را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف در پایگاه‌های بسیج، اردوهای زیارتی برای فعالان پایگاه‌های فرهنگی، نشست‌های بصیرتی و روشنفکری، آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد، مشاوره حقوقی رایگان، افتتاح کارگاه‌های تولیدی در مناطق مختلف، برگزاری میز خدمت و ده‌ها برنامه از دیگر برنامه‌های ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در همدان است.

انتهای پیام
captcha