مدیرکل ارشاد لرستان درگذشت محقق پیشکسوت لرستانی را تسلیت گفت
کد خبر: 4025786
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

مدیرکل ارشاد لرستان درگذشت محقق پیشکسوت لرستانی را تسلیت گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی درگذشت اسحاق عیدی، نویسنده و پژوهشگر لرستانی را تسلیت گفت.

درگذشت محقق پیشکسوت لرستانی به گزارش ایکنا از لرستان، اسحاق عیدی محقق، پژوهشگر و نویسنده پیشکسوت لرستانی که به علت بیماری در بیمارستان شریعتی تهران بستری بود، در سن ۸۰ سالگی به دیدار حق شتافت.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی درگذشت این نویسنده لرستانی را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است:

«لرستان از دیرباز تاکنون مردان و زنان بزرگی را به عرصه فرهنگ و هنر کشور معرفی نموده که هر یک سندی روشن بر پیشینه غنی مردمان این استان فرهنگ‌پرور و هنردوست بوده‌اند.

بی‌شک استاد فقید، زنده‌یاد اسحاق عیدی یکی از نامداران فرهنگ و هنر لرستان و یکی فرزندان نیک‌نهاد این دیار است که طی سال‌ها ممارست و تلاش، آثاری ماندگار را از خود به یادگار نهاده تا لرستان عزیز با نام بزرگانی همچون ایشان بر تارک فرهنگ و هنر ایران بدرخشد.

وی از مدیران خدوم فرهنگ لرستان بودند که خدمات شایانی برای توسعه لرستان انجام داده و امروز که در میان ما نیست، نام بزرگش در شناسنامه زرین فرهنگ و هنر لرستان و در یادها و خاطره‌ها به نیکی ثبت خواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده محترم، بستگان ایشان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان، برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha