برپایی محفل انس با قرآن در شهرستان کیار
کد خبر: 4026292
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸

برپایی محفل انس با قرآن در شهرستان کیار

همزمان با ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، محفل انس با قرآن در مدرسه شبانه‌روزی روستای دورک منطقه مشایخ بخش ناغان‌ شهرستان کیار با حضور پررنگ اهالی برگزار شد.

محفل انس با قرآن در شهرستان کیار

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به‌نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری، نوید قدیردخت، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کیار با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدرسه شبانه‌روزی روستای دورک منطقه مشایخ بخش ناغان‌، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و در ایام دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، روز گذشته ۱۴ دی‌ماه محفل انس با قرآن با حضور قاری و مداح برتر استانی حمید حمزه، حافظ نوجوان قرآن کریم حمیدرضا للگانی و سخنرانی حجت‌الاسلام جهانبازی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار برگزار شد.

قدیردخت گفت: این برنامه با همکاری مدرسه شبانه‌روزی روستای دورک منطقه مشایخ این شهرستان و همچنین مسئول بسیج خواهران روستا و با استقبال خوب اهالی برگزار شد.

وی ادامه داد: امید است اجرای برنامه‌های قرآنی موجب حضور پر شور نوجوانان و جوانان در عرصه فعالیت‌های قرآنی شود و گامی مؤثر در جهت تبلیغ و ترویج شعائر ارزشمند دین مبین اسلام باشد.

قدیردخت بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری قرآن کتاب انقلاب اسلامی است، لذا وظیفه ما نسبت به این انقلاب برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن، قرائت، تدبر و عمل به آن است و با این دست برنامه‌ها مسیر گسترش امور معنوی در جامعه باز می‌شود.

انتهای پیام
captcha