مراسم ویژه ایام فاطمیه در هیئت‌های مذهبی بیجار برگزار می‌شود
کد خبر: 4026496
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

مراسم ویژه ایام فاطمیه در هیئت‌های مذهبی بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) در تمامی هیئت‌های مذهبی شهر و روستای بیجار خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: شهرستان بیجار با داشتن ۲۳۴ هیئت مذهبی در عرصه فرهنگی و دینی در سطح استان کردستان پیشتار است چراکه جوانان بسیاری در این هیئت‌ها مشغول ارائه خدمات دینی و مذهبی هستند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی نقش تعیین‌کننده‌ای در انتقال معارف اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نشر فرهنگ انقلابی دارند،به همین دلیل هیئات مذهبی را می‌توان مهمترین سرمایه فرهنگی جامعه دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره برگزاری برنامه‌های مناسبتی دراین هیئت‌های مذهبی بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه در تمامی هیئت‌های مذهبی شهر و روستاهای بیجار ویژه‌برنامه‌هایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری روضه‌های خانگی از دیگر برنامه‌های هیئت‌های مذهبی در ایام فاطمیه است، افزود: این روضه‌ها نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور عزاداران فاطمی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز مورد توجه خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: حضرت زهرا(س) اسوه تمام عیاری است که برای حفظ و ادامه حیات طیبه اسلام بسیار تلاش کرد و با خطبه‌های مختلف موجب رسوایی دشمنان دین و آشکار شدن جریان نفاق شد.

انتهای پیام
captcha