تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4027767
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی خراسان‌جنوبی

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی خراسان جنوبی تا ۳۰ دی‌ماه تمدید شد.

محمود رمضانی، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، محمود رمضانی، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 21 دی‌ماه در سخنانی گفت: همزمان با هفتمین دوره جایزه فیروزه، دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی استان خراسانی‌جنوبی، از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری اداره‌کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با هدف حمایت از محصولات فرهنگی با رویکرد ایرانی ـ اسلامی در راستای حمایت از تولید ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره دارای دو بخش هدایای فرهنگی و بخش عروسک است، افزود: بخش عروسک شامل عروسک‌های بومی و محلی استان و بخش هدایای فرهنگی نیز شامل چهار گروه از جمله الیاف چوبی و حصیری (حصیربافی، ترکه‌بافی و پخل‌بافی)، نساجی سنتی (حوله‌بافی، جاجیم‌بافی و چادر شب)، بافته‌های داری (گلیم، پلاس‌بافی و سفره آردی) و صنایع دستی (گوهرسنگ) است.

به گفته وی علاقه‌مندان فقط تا ۳۰ دی‌ماه جاری مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام در سامانه jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir و بارگذاری عکس آثار در سامانه اقدام کنند.

رمضانی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در نظر داشته باشند حتما علاوه بر ثبت نام در سامانه، اصل اثر را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha