برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن در کرج
کد خبر: 4028338
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن در کرج

مدیر مؤسسه قرآنی آل‌طاهای کرج از برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن کریم در سه سطح در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

 دوره تخصصی حفظ قرآن

آرزو عظیم‌پور، مدیر مؤسسه قرآنی آل‌طاهای کرج در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، از برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن کریم در سه سطح در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

وی برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن کریم را جزو فعالیت‌های شاخص این مؤسسه در نیمه دوم امسال دانست و افزود: این دوره آموزشی از ابتدای آذرماه در سطح این شهرستان آغاز شده و استقبال خوبی از این دوره‌های آموزشی شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی آل‌طاهای کرج با اشاره به اینکه دوره تخصصی حفظ قرآن کریم در سه سطح حفظ یک سال، دو سال و سه سال با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود، بیان کرد: ثبت‌نام کلاس‌ها به صورت رایگان و کاملا تضمینی بوده است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

این فعال قرآنی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی برای برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن کریم از طریق فضای مجازی انجام شده است، افزود: دوره اول این کلاس‌ها از اول آذرماه امسال شروع شده است.

عظیم‌پور یادآور شد: علاوه بر برگزاری دوره‌های تخصصی کلاس‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، صوت، لحن و تفسیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha