دشمنان به دنبال خاموش کردن صدای قرآن در منطقه هستند
کد خبر: 4030014
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

دشمنان به دنبال خاموش کردن صدای قرآن در منطقه هستند

رئیس ستاد مرکزی فلسطین گفت: دشمنان اسلام نگران هستند که وعده‌های الهی محقق شود، بنابراین به دنبال خاموش کردن صدای قرآن در منطقه فلسطین و خاورمیانه هستند.

حسین اکبری، رئیس ستاد مرکزی فلسطینبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین اکبری، رئیس ستاد مرکزی فلسطین، شامگاه گذشته 29 دی‌ماه در همایش روز غزه که در تالار همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: امروز بحث غزه بحث مهم روز دنیاست، هر چند غزه کوچک است و حدود 600 هزار نفر جمعیت دارد، اما توانسته در تغییر معادلات، نقش محوری و اساسی داشته باشد.

وی افزود: این سؤال است که چرا این سرزمین اشغال شد و چه  اهدافی از این اشغال دنبال می‌کرد. در حقیقت جنگ، جنگ حق و باطل است و دشمنان اسلام نگرانند که وعده الهی محقق شود و دنیای آنان را با مشکلات جدی روبرو کند، لذا درصدد مبارزه با قرآن بر آمده‌اند.

اکبری اظهار کرد: خداوند در قرآن وعده داده که مسلمانان و مظلومان را حاکم دنیا خواهد کرد و علاوه بر وعده،  ابزار، تکنیک‌ها و امکانات را هم در اختیار آنان قرار داده است. در جغرافیای جهان تمام موقعیت‌های ژئوپولتیکی و استراتژیکی در اختیار مسلمانان است.

وی افزود: بخش عمده منابع و ذخایر مهم دنیا در دست مسلمانان است و خداوند وعده حاکمیت وارثان زمین را همراه با ابزار و امکانات داده و دشمنان به خوبی این را می‌دانند و کسانی که بر جهان سلطه دارند می‌دانند که وعده‌های قرآن عملی است.

رئیس ستاد مرکزی فلسطین بیان کرد: دشمنان برای اینکه جلو قرآن را بگیرند جنگ را شروع کردند. اینکه چرا به سرزمین فلسطین وارد شدند به دلیل اهمیت جغرافیای فلسطین است، سرزمینی که آن امکانات را دارد و به تحقق وعده‌های الهی نزدیک است.

وی افزود: این منطقه چه دارد که هر که می‌خواهد بر کل جهان حاکم باشد اینجا را اشغال می‌کند و در طول تاریخ شاهد اشغال این سرزمین از سوی ابرقدرت‌ها بوده‌ایم.

اکبری اضافه کرد: دشمنان معتقدند باید صدای قرآن را در این منطقه خاموش کنند تا دنیای آنان آسیبی نبیند. وقتی بیت‌المقدس را اشغال کردند تصویرشان این بود که صدای قرآن را خاموش کردند و دیگر مسلمانان توان دفاع از خود و مقدسات را ندارند از آنجاست که دنیای غرب مدرن مدعی مدنیت به دنبال دین‌ستیزی برآمد و در جنگ جهانی دوم مرگ دین و ایدیولوژی را جشن می‌گیرند و با خدا خداحافظی می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی فلسطین افزود: با این جنگ دیگر برای دنیای خود نگران اسلام و قرآن نیستند و این اسلام است که دنیای آنان را با مشکل مواجه می‌کند. در واقع این جنگ جنگ بنیادی است و آنها می‌دانند که اگر مسلمانان با سلاح و قرآن به میدان آیند پیروزی از آن آنان است، لذا همیشه خواسته‌اند در زندگی مسلمانان سلطه یابند و عقاید مسلمانان را هدف قرار دادند تا مسلمانان به پیروزی نرسند.

اکبری بیان کرد: آن زمان که تفکر شرقی و غربی، مسلمانان را تحت تأثیر قرار داد همه تلاش‌ها باشکست مواجه شد، اما از زمانی که مسلمانان به اصل قرآن بازگشتند و به وعده‌های الهی اعتماد کردند همه معادلات دنیا عوض شد و خداوند با اندک نیروهای حماس و حزب‌الله، اسراییل را واردار به شکست کرد و این یعنی تحقق وعده‌های الهی، خداوند اصحاب فیل را با سجیل نابود کرد تا عظمت خود را نشان دهد.

رئیس ستاد مرکزی فلسطین گفت: مقاومت و ثمره خون شهدای آن به ویژه فرمانده میدان‌دار موفق، سردار سلیمانی، نشان داده شد که وعده‌های الهی محقق می‌گردد و  باید قدرشناس نعمت‌ها و خون شهدا باشیم که به‌عنوان سندی در تاریخ بشر اثبات کردند که حق با حداقل امکانات هم پیروز است. امروز همه معادلات عوض شده و هر چه دشمن با عقل دنیایی و نظامی خود طراحی کرده به هم ریخته است.

وی افزود: هرکجا آمریکا، اسرائیل و جریان افراطی و هر که با آنان است شکست می‌خورد و بر همین اساس، مردم یمن هم از غزه عبرت می‌گیرند و امروز بعد از هفت سال جنگ، امروز موشک بالستیک با برد ۱۳۵۰ کیلومتری دارند و فرودگاه ابوظبی را می‌زنند و با این کار، بافته‌های ذهنی امارات را که در خدمت به اسرائیل بود همه را به هم می‌زنند.

رئیس ستاد مرکزی فلسطین ادامه داد: غزه امروز نماد حقوق بشر است، امروز غزه نماد پیروزی خون بر شمشیر است، نماد موفقیت و پیروزی مقاومت در برابر ظلم، امروز غزه نماد یک حجت است برای کسانی که فکر می‌کنند باید تحت سلطه آمریکا و اسرائیل باشند، لذا امروز با احیا خون شهدای مقاومت وعده‌های الهی محقق خواهد شد و شاهد نزول قدرت آمریکا و اسرائیل هستیم.

انتهای پیام
captcha