اجرای طرح «نذر قربانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4030547
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

اجرای طرح «نذر قربانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای هشتمین مرحله طرح نذر قربانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در این استان خبر داد.

 «نذر قربانی»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی‌رضا دولت‌آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، دوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت‌های مؤسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، هشتمین مرحله از طرح نذر قربانی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این محله از طرح نذر قربانی که با عنوان مهمانی مادران به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد، هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم دو کیلویی با اولویت مادران سرپرست خانوار بین نیازمندان در مناطق مختلف استان توزیع می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این طرح با اولویت مادران سرپرست‌ خانوار در شهرستان‌های لنده، گچساران، دنا و مارگون اجرا خواهد شد، اضافه کرد: برگزاری جشن‌های مختلف در خیابان‌ها و مساجد، برگزاری سرود‌های خیابانی، تجلیل از مادران شهدا و تجلیل از مادران دارای فرزند معلول از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) است.

انتهای پیام
captcha