معرفی خراسان‌جنوبی به‌عنوان مقصد گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی تهران
کد خبر: 4031034
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

معرفی خراسان‌جنوبی به‌عنوان مقصد گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی از حضور استان با برند دیار کویرهای رویایی و به رنگ ارغوان به طعم زعفران در  پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و نمایشگاه صنایع‌دستی خبر داد و اظهار کرد: خراسان‌جنوبی به‌‌عنوان مقصد گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در پایتخت معرفی می‌شود.

 حسن رمضانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسن رمضانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی، امروز، چهارم بهمن‌ماه به رسانه‌ها، گفت: در این نمایشگاه، خراسان‌جنوبی برای پانزدهمین بار متوالی به‌عنوان مقصد گردشگری و یکی از استان‌های کمتر شناخته شده گردشگری معرفی می‌شود.

وی افزود: بیش از ۷۶ اقامتگاه بوم گردی در  خراسان‌جنوبی به‌عنوان سومین استان پهناور کشور وجود دارد و زیرساخت خوبی برای گردشگران فراهم‌ شده تا بتوانند با اقامت در فضاهای سنتی و مناطق کویری و بیابانی در روستاهای بکر، یک زندگی روستایی و اصیل را تجربه کنند.

رمضانی بیان کرد: ویدئوها و کلیپ‌هایی با فیلم‌برداری روز دنیا تهیه شده‌ که توضیحات‌شان به‌صورت دوزبانه است و برای اولین بار از آن‌ها در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد و این ویدئوها و کلیپ‌ها می‌تواند تأثیر بالایی برای جذب گردشگر از طریق فضای مجازی داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی افزود: خراسان‌جنوبی در بخش‌های مختلف نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت؛ در این نمایشگاه از کتاب قالیچه‌های بلوچی خراسان‌جنوبی رونمایی خواهد شد و در بخش گردشگری خوراک با حضور یک برند بسته‌بندی محصولات محلی استان حضور خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در بخش صنایع‌دستی با حضور ۱۵ نفر از صنعتگران در ۱۱ غرفه  آثار صنایع دستی تولید شده خراسان‌جنوبی در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

رمضانی با بیان اینکه در این نمایشگاه حضور گروه آیینی و موسیقی مقامی نوای لوط خراسان‌جنوبی را خواهیم داشت که یکی از گروه‌های موفق و بین‌المللی استان است که دهم و یازدهم بهمن‌ در نمایشگاه اجرا خواهند داشت، یادآور شد: این نمایشگاه نهم تا یازدهم بهمن در تهران برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha