همایش سبک زندگی فاطمی در آق‌قلا برگزار شد + عکس
کد خبر: 4031092
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

همایش سبک زندگی فاطمی در آق‌قلا برگزار شد + عکس

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا‌ (س) همایش سبک‌زندگی فاطمی با حضور قرآن‌آموزان و بانوان در موسسه قرآنی ام‌الابرار آق‌قلا برگزار شد.

آسیه میرزاعلی کارشناس تفسیر و علوم قرآنی آق قلا در همایش سبلک زندگی فاطمیبه گزارش ایکنا از گلستان، آسیه میرزاعلی، کارشناس‌ تفسیر و علوم قرآنی شهرستان آق‌قلا در همایش سبک‌زندگی فاطمی‌ که با حضور قرآن آموزان و بانوان، 4 بهمن ماه در موسسه قرآنی ام الابرار آق‌قلا برگزار شد، گفت: سبک زندگی اسلامی همان روش و نقشه راهی است که خداوند متعال و بزرگان دینی ما همواره بدان تاکید کرده‌اند که این آموزه‌ها در حیات طیبه مادر امت، حضرت فاطمه زهرا(س) نمود خاصی دارد.

کارشناس‌ تفسیر علوم قرآنی شهرستان آق‌قلا با اشاره به سبک زندگی فاطمی و شاخصه‌های موجود در زندگی و حضرت زهرا (س) گفت: تمام اهل بیت(ع) به حضرت زهرا (س) ارات خاصی داشتند، حتی پیامبر اکرم (ص) همیشه با احترام خاصی بر حضرت زهرا‌(س) وارد می‌شد و او را ام ابیها خطاب می‌کردند.

میرزاعلی در ادامه به اهمیت و جایگاه تربیت فرزند در سبک زندگی فاطمی نیز اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه(س) برای تربیت فرزندانش توان مضاعف اختصاص می‌داد، لذا تربیت فرزند اصل مهمی در سبک زندگی فاطمی بوده و مادران باید فرزندان خود را در اولویت قرار دهند و به شکل مناسب تربیت کنند.

در پایان این مراسم از مادران نمونه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha