برگزاری مسابقه مجازی «زندگی با قرآن» + صوت
کد خبر: 4032446
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

برگزاری مسابقه مجازی «زندگی با قرآن» + صوت

مسابقه «زندگی با قرآن» به مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی اتحادیه قرآنی یزد برگزار می‌شود.

 مسابقه «زندگی با قرآن»محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقه «زندگی با قرآن» به مناسبت ایام الله دهه فجر و به صورت مجازی از طریق اپلیکیشن افق برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه فوق در قالب 10 سؤال تستی برگرفته از آموزه‌های قرآنی با موضوع رابطه والدین با فرزندان اجرا می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با نصب اپلیکیشن افق از طریق نشانی http://www.ofogh.qurany.ir اقدام یا عدد 1 را به سامانه 50000283114 ارسال کنند و پس از دریافت و نصب برنامه افق در مسابقه «زندگی با قرآن» شرکت کنند.

شایق اضافه کرد: در ابتدا برای شرکت‌کنندگان پنج سؤال نمایش داده می‌شود تا در مدت زمان معین به آن پاسخ دهند و سپس در مرحله دوم، پنج سؤال بعدی نمایش داده می‌شود. شرکت‌کنندگانی که به پنج سؤال پاسخ صحیح داده باشند در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و طی قرعه‌کشی به 12 نفر، 12 جایزه نقدی اهدا می‌شود.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه زمان ارسال پاسخنامه‌ها تا ساعت 12 ظهر جمعه، 5 بهمن‌ماه است، تصریح کرد: این مسابقه به مناسبت چهل و سومین دوره پیروزی انقلاب اسلامی از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد و با همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید محمدهادی زینی برگزار می‌شود.

کد

وی ادامه داد: تجلیل از برگزیدگان و اهدای جوایز در دوازدهمین همایش قرآن، کتاب انقلاب، جمعه، 15 بهمن‌ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha