کمبودی در تأمین آرد نانوایان اردبیلی وجود ندارد
کد خبر: 4032944
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

کمبودی در تأمین آرد نانوایان اردبیلی وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هیچ مشکل و کمبودی در تأمین آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان وجود ندارد و در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف تأمین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق می‌شود.

رامین صادقی صمت اردبیلرامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، در ارتباط با تامین آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان و رفع مشکل احتمالی در تامین نان شهروندان اردبیلی، اظهار کرد: هیچ مشکل و کمبودی در تأمین آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان وجود ندارد و در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف تأمین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

صادقی، با اشاره به اینکه واحدهای نانوایی در سطح استان موظفند با رعایت ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه اعلام شده به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند، افزود: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی انجام یابد.

وی گفت: از بهمن 1399 تا بهمن‌ماه سال‌جاری 31 هزار و 169 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان اردبیل توسط اکیپ‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام گرفته و در این خصوص 2670 پرونده تخلف صنفی به علت کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به ارزش 14 میلیارد و 163 میلیون و 476 هزار 405 ریال جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل، برای ارائه خدمات متناسب در حوزه آرد و نان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از واحدهای صنفی و یا نانوایان با سامانه ارتباطی 124 سازمان صمت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام
captcha