نمایشگاه عکس «سرداران شهید» در یزد گشایش یافت
کد خبر: 4033918
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

نمایشگاه عکس «سرداران شهید» در یزد گشایش یافت

نمایشگاه عکس «سرداران شهید» با حضور فرماندار یزد و حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در محل نگارخانه رقص قلم گشایش یافت.

نمایشگاه عکس «سرداران شهید» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، نمایشگاه عکس «سرداران شهید» با حضور فرماندار یزد و حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در محل نگارخانه رقص قلم گشایش یافت.

سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد، امروز، 16 بهمن ماه در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: باید از چنین اقدامات فرهنگی که به منظور ترویج فرهنگ شهادت و ایثار صورت می‌گیرند، حمایت شود.

وی افزود: برای برپایی این مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اقدامات مؤثری داشته و با تأمین اقلام مورد نیاز زمینه برپایی این نمایشگاه را فراهم کرده است.

رستگاری بیان کرد: یکی از روش‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان هنر است چرا که با هنر بویژه نقاشی می‌توان بیشتر و راحت‌تر خو گرفت و از این طریق بیشتر با زندگی شهدا آشنا شد. امیدوارم با حمایت از این نگارخانه‌ها بتوانیم گامی مؤثر برای معرفی شهدا به نسل جوان برداریم.

یادآور می‌شود این نمایشگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید و با همت فاطمه بهجت که این تصاویر را به روش سیاه قلم به تصویر کشیده است، تا 26 بهمن ماه میزبان علاقه‌مندان است. 

این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل نگارخانه رقص قلم به نشانی خیابان مسکن و شهرسازی، کوچه پنجم برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام
captcha