مسابقه «قرآن در زندگی» در یزد تمدید شد
کد خبر: 4034159
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

مسابقه «قرآن در زندگی» در یزد تمدید شد

مهلت شرکت در مسابقه «قرآن در زندگی» ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد برگزار می‌شود، تمدید شد.

مسابقه «قرآن در زندگی» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهلت شرکت در مسابقه «قرآن در زندگی» ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد برگزار می‌شود، تمدید شد.

این مسابقه با موضوع رابطه والدین و فرزندان در قرآن کریم و شرکت برای عموم مردم دارالعباده استان یزد که بتوانند در روز همایش و اختتامیه این برنامه حضور یابند، آزاد است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید اپلیکیشن افق را با ارسال عدد یک به سامانه ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴ نصب و به قسمت مسابقه زندگی با قرآن(۱) مراجعه و پنج سؤال از میان سؤالات این برگه در مدت زمان معین نشان داده می‌شود که باید پاسخ صحیح را انتخاب کنند و لازم است قبل از ورود به برنامه با مراجعه به آیات قرآن آمادگی لازم را داشته باشند.

مهلت شرکت در این مسابقه تا 30 بهمن ماه جاری تمدید شده و در مراسمی که در قالب دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» برگزار می‌شود، به برترین‌ها 12 جایزه نقدی پنج میلیون ریالی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha