گزارش عملکرد فعالیت‌های قرآنی ویژه دهه فجر در استان اردبیل + عکس
کد خبر: 4036225
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

گزارش عملکرد فعالیت‌های قرآنی ویژه دهه فجر در استان اردبیل + عکس

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای برنامه‌های قرآنی در مناطق مختلف استان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

گزارش عملکرد فعالیت‌های قرآنی ویژه دهه فجر در استان اردبیلحجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل به فعالیت‌های اجرایی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته قرآنی دهه فجر، برنامه‌های مختلف در گرامیداشت این ایام در مناطق مختلف استان اردبیل با همکاری موسسات، مراکز و خانه‌های قرآنی و نیز ادارات و نهاد‌های فرهنگی و قرآنی برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه کمیته قرآن و هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر، حضور در مراسم زنگ انقلاب در محل اداره کل، دیدار با خانواده شهدا، زیارت قبور شهدا، مسابقات و جشنواره‌های قرآنی، محافل انس با قرآن در مرکز استان و تمامی شهرستان‌های تابعه از برنامه‌های این ایام بود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، خاطر نشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در روستا‌های خان بابا کندی بیله‌سوار، اندبیل خلخال از روستا‌های قرآنی کشور، عنبران نمین، آبی بیگلوی نمین، حاجی عوض بخش تازه کند پارس آباد، آزادلوی گرمی، فیروز آباد کوثر، جعفرآباد بیله سوار، اوزون قویی بیله سوار، گندیشمین اردبیل، محمود آباد نمین و اسلام آباد پارس آباد و... از دیگر برنامه‌های قرآنی در گرامی داشت دهه فجر از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در استان اردبیل بود.

گفتنی است؛ در محفل انس با قرآن پارس آباد که که به صورت متمرکز استانی و با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، از فعالان، حافظان و مربیان برتر قرآنی استان تجلیل شد.

 

تقدیر رئیس سازمان دارالقرآن کشور از فعالیت های قرآنی استان اردبیل

حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور با ارسال لوحی از مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل بلحاظ اجرای شایسته جشنواره قرآن و عترت تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

حجت‌الاسلام عزیز صابر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل

«با عنایت به تلاش ها و زحمات ارزشمند جنابعالی در برگزاری با شکوه «چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه» در سال ۱۴۰۰، ضمن تقدیر و تشکر این لوح تقدیر به جنابعالی تقدیم می‌شود.

توفیقات روز افزودن شما را در سایه سار قرآن کریم و عنیات اهل‌بیت عصمت وطهارت(ع) از خداوند متعال خواستاریم».

انتهای پیام
captcha