پدر شهید اعتمادی به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 4036748
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

پدر شهید اعتمادی به فرزند شهیدش پیوست

علی‌اکبر اعتمادی پدر شهید هاشم اعتمادی، از شهدای شاخص دفاع مقدس استان فارس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

علی اکبر اعتمادی، پدر شهید هاشم اعتمادیبه گزارش ایکنا از فارس، علی‌اکبر اعتمادی، پدر شهید هاشم اعتمادی، از شهدای شاخص دفاع مقدس استان فارس شب گذشته، 26 بهمن همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم فردا پنج‌شنبه، 28 بهمن‌ماه از ساعت 8:30 از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به سمت دارالرحمه شیراز برگزار خواهد شد.

شهید هاشم اعتمادی در ۲۵ اسفند ۱۳۴۱ در یکی از روستاهای سپیدان فارس دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس سپیدان گذراند و در سال ۱۳۶۰ موفق به اخذ دیپلم در شیراز شد. وی پس از شروع جنگ تحمیلی خود را به جبهه رساند و در اکثر عملیات‌ها حضور داشت. شهید اعتمادی در تیپ ۱۷ قم به عنوان مسوول گروهان در فتح‌المبین و بیت‌المقدس و سپس به عنوان یکی از بهترین فرماندهان گردان‌های تیپ امام سجاد(ع) به فعالیت خود ادامه داد. سپس به سمت رئیس ستاد لشکر ۱۹ فجر منصوب شد و پس از آن به تشکیل تیپ امام حسن مجتبی(ع) از صفر تا صد با همیاری مردم شهرستان سپیدان پرداخت و در زمان شهادت فرمانده تیپ امام حسن مجتبی(ع) لشکر ۱۹ فجر بود. شهید هاشم اعتمادی سرانجام ۲۴ دی ۶۵ به شهادت رسید.

به مناسبت درگذشت پدر شهید هاشم اعتمادی مسئولان، علما و گروه‌های مذهبی و مردمی استان فارس طی پیام‌های جداگانه‌ای پیام تسلیت صادر کردند.

انتهای پیام
captcha