برگزاری دوره تربیت مبلغ قرآن‌پژوه در لرستان
کد خبر: 4036977
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲

برگزاری دوره تربیت مبلغ قرآن‌پژوه در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری دوره تربیت مبلغ قرآن‌پژوه با روش کارگاهی در استان خبر داد و گفت: این دوره به روش کارگاهی از طرف مؤسسه اطلس تاریخ شیعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مبلغ قرآن‌پژوه در لرستان، اظهار کرد: این دوره به روش کارگاهی از طرف مؤسسه اطلس تاریخ شیعه تحت نظارت و اشراف فکری و مدیریتی آیت‌الله بنائی کاشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره تربیت مبلغ قرآن‌پژوه در چهار کلاس کارگاهی که هر کلاس متشکل از ۷ قرآن‌پژوه یک استاد یک استادیار می‌باشد برگزار می‌شود، ادامه داد: اساتید این دوره از فضلا و مدرسین سطح عالی حوزه علمیه قم و استادیاران خواهران طلبه سطح عالی استان لرستان هستند که این دوره را طی کرده‌اند.

قدرتی با بیان اینکه روش کارگاهی متد آموزشی پیشرفته‌ای است که با دادن سرنخ‌های تحقیق و آموزش عملی روش تحقیق، دانش‌پژوهان را در رسیدن به محتوای قوی و مستند یاری می‌کند، ادامه داد: در این روش روح تحقیق و کاوشگری در بین مخاطبان تقویت می‌شود این در حالی است که افراد در قالب گروه‌هایی ساماندهی می‌شوند و هر روز یک نفر به نمایندگی از گروه نتایج تحقیقات را در جلسه عمومی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha