طرح پالایش فعالان قرآنی البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4037396
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

طرح پالایش فعالان قرآنی البرز اجرا می‌شود

طرح پالایش اعضای فعلی و ثبت‌نام متقاضیان جدید عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر از اول اسفندماه، در البرز اجرا می‌شود.

طرح پالایش فعالان قرآنی

سعید جابری‌انصاری، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح پالایش اعضای فعلی و ثبت‌نام متقاضیان جدید عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: بر اساس آیین نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر، فعالان قرآن و عترت در 10 گروه اصلی قاریان و مُرتّلان قرآن کریم، حافظان قرآن کریم، حافظان کل نهج البلاغه و یا صحیفه سجادیه، اساتید، مدرسان و مربیان قرآن و عترت، مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، خادمان، چهره ها و پیشکسوتان قرآن کریم، داوران مسابقات قرآن کریم، فعالان حوزه آواها و نغمات دینی، فعالان حوزه آواها و نغمات دینی، طراحان و تولیدکنندگان سامانه و نرم‌افزارهای قرآن و عترت و مفسران، مترجمان، پژوهشگران و مصحّحان قرآن کریم دسته‌بندی شده‌اند.

وی افزود: بر اساس این طرح کلیه فعالان قرآن و عترت عضو صندوق باید از روز یکشنبه اول اسفند ماه با مراجعه به سامانه حمد به آدرس qia.ir نسبت به ثبت‌نام مجدد بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در «آیین نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر» اقدام کنند.

این مسئول بیان کرد: همزمان با مراجعه اعضای فعلی صندوق، سایر افراد مشمول نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت‌نام و درج مستندات اقدام کرده تا پس از اتمام پالایش و ایجاد ظرفیت جدید نسبت به تایید و معرفی آنها جهت دریافت خدمات به صندوق هنر کارهای لازم انجام شود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: متقاضیان برای دریافت آیین نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر به سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha