برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4037590
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در کهگیلویه‌وبویراحمد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ در ورودی شهر‌های این استان خبر داد.

 نمایشگاه صنایع‌دستی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سعید طالبی‌پور، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، یکم اسفندماه در جمع خبرنگاران، از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ در ورودی شهر‌های این استان خبر داد و گفت: در نمایشگاه علاوه بر نمایش تولیدات صنایع‌دستی، پخت غذاهای محلی و موسیقی سنتی استان باهدف معرفی آداب‌ و رسوم مردم، اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در تمام شهرستان‌های استان با هدف آمادگی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در حال برگزاری است، افزود: اجرای برنامه‌های نوروز در نقاط گردشگری استان نیازمند مجوز ستاد استانی کرونا است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه‌وبویراحمد تأکید کرد: تلاش می‌شود این برنامه‌ها مطابق با دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ستاد کرونا در استان برگزار شود.

طالبی‌پور یادآور شد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ایام نوروز است.

انتهای پیام
captcha