اجرای ۱۱ جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستان
کد خبر: 4037838
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

اجرای ۱۱ جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز، از اجرای ۱۱ جشنواره استانی با موضوع نماز در استان خبر داد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز، دوم اسفندماه در جلسه شورای اقامه نماز لرستان که در محل استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار توجه به مباحث فرهنگی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوعی در این راستا برگزار کرده است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری زیر نظر ارشاد اسلامی در سطح مساجد استان لرستان، ادامه داد: اولویت نخست کانون‌های فرهنگی و هنری که در دل مساجد هستند ترویج و توسعه فرهنگ نماز و جذب جوانان به مسجد است.

فتایی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز، بیان کرد: طی دو سال گذشته ۱۱ جشنواره با موضوع نماز در سطح استان لرستان برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه جشنواره‌های فرهنگی با موضوع نماز در قالب‌های کتابخوانی، شعر، فیلم و عکاسی برگزار شد که تجربه موفقی بود، اضافه کرد: کیفیت برگزاری برخی جشنواره‌ها با موضوع نماز در سطح بالایی بود و همین هم سبب شد که مجوز برگزاری این جشنواره‌ها در سطح منطقه‌ای داده شود که طی سال آینده برگزار خواهند شد کمااینکه توجه به نماز یکی از موضوعات مهم جشنواره فیلم صد ثانیه‌ای است که به میزبانی بروجرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha