کمیته شناسایی موانع فعالیت خیرین مسکن‌ساز در اردبیل تشکیل می‌شود
کد خبر: 4038010
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

کمیته شناسایی موانع فعالیت خیرین مسکن‌ساز در اردبیل تشکیل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، گفت: کمیته شناسایی موانع فعالیت خیرین مسکن‌ساز با هدف رفع مشکلات و موانع مسکن‌سازی در استان اردبیل تشکیل می‌شود.

کمال الدین میرجعفریان استانداری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، سوم اسفندماه، در گردهمایی خیرین مسکن‌ساز در اردبیل، اظهار کرد: مدیران و مسئولانی که فارغ از کارهای اداری در امر خداپسندانه برای ساخت مسکن مناسب برای نیازمندان وارد صحنه شده‌اند، امید است ادامه دهنده این نهضت باشیم.

میرجعفریان تصریح کرد: برای برطرف‌سازی امر مهم خانه‌سازی باید تا 15 روز آینده کمیته‌ای در استانداری تشکیل یابد که بتواند با برنامه کاری مشخص در شناسایی موانع و اولویت‌ها و همچنین برای تسریع در کمک به خانه دار کردن نیازمندان بی سرپناه اقدامات موثری انجام دهند.

وی، با اظهار به اینکه برای تامین مسکن به این قشر از جامعه، فراهم ساختن زمین توسط راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، اوقاف، شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی در تغییر کاربری‌ها نیازمند مساعدت همه‌جانبه است، ادامه داد: تسهیلات مورد نیاز از هر منابعی که در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد حداکثر تسهیلات را به این مهم در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، گفت: استفاده از ظرفیت‌های دولت و نهادها، بسیج سازندگی به ویژه کمک‌های خیرین برای هم‌افزایی لازم و ضروری است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل، ضمن تقدیر و تشکر از تک تک خیرین بزرگوار استان و نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان که با هم‌افزایی در ساخت 300 واحد مسکونی و درحال احداث و اقدام 396 واحد مسکونی با این مجموعه همکاری نموده‌اند، مساعدت و کمک‌های انسان‌دوستانه خود را ادامه دهند.

انتهای پیام
captcha