آزمون پایانی دوره تربیت مربی قرآن در گلستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4038153
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

آزمون پایانی دوره تربیت مربی قرآن در گلستان برگزار شد + عکس

آزمون پایانی دوره تربیت مربی قرآن با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان و مدیر مؤسسه رسالت‌القرآن امروز، ۳ اسفندماه در مکان مؤسسه برگزار شد.

زمون پایانی تربیت مربی

به گزارش ایکنا از گلستان، آزمون پایانی دوره تربیت مربی قرآن با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان و مدیر مؤسسه قرآن و عترت رسالت‌القرآن امروز ۳ اسفند در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.

زینب خاتون رحیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رسالت‌القرآن گرگان در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: آزمون پایانی دوره تربیت مربی پیش دبستانی و آشنایی و انس کودکان با قرآن با حضور ۳۰ نفر از بانوان در رشته‌های روانشناسی رشد کودک، پرسمان دینی کودک، سبک زندگی قرآنی و بهداشت کودک و روش تدریس قرآن جلد ۴و۵ کتاب مفاهیم قرآن از مسعود وکیلی برپا شد که شرکت‌کنندگان باید در آزمون کتبی و شفاهی نمره بالای ۱۴ را کسب کنند.

مدیر مؤسسه رسالت‌القرآن تصریح کرد: آزمون شفاهی و عملی دوره پایانی تربیت مربی قرآن و حفظ سوره‌های فجر تا ناس و آیات منتخب و روش تدریس در حال برگزاری است و تا فردا چهارم اسفندماه در مکان مؤسسه به نشانی بلوار رسالت، رسالت ۳۸، بن بست ۴ ارشاد ادامه دارد.

رحیمی افزود: قبول شدگان در این دوره وارد دوره اصلی تربیت مربی قرآن خواهند شد و به قبول شدگان در دوره نهایی گواهینامه و مدرک معتبر از سوی سازمان دارالقرآن تبلیغات اسلامی کشور اهدا می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha