برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی‌ قرآنی از سوی مؤسسه ام‌الابرار آق‌قلا
کد خبر: 4038836
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی‌ قرآنی از سوی مؤسسه ام‌الابرار آق‌قلا

مدیر مؤسسه قرآنی‌ام‌الابرار شهرستان‌آق‌قلا با اشاره به فرارسیدن هفته قرآن و عترت و مبعث پیامبر‌اکرم‌(ص)، گفت: یکی از برنامه‌های متنوعی که به همت مؤسسه ام الابرار آق‌قلا انجام می‌شود برپایی نمایشگاه صنایع دستی قرآنی است.

موسسه قرانی ام الابرار اق قلاآخوند محمدنظر‌ خلیقی سیدی، مدیر مؤسسه قرآنی ام‌الابرار شهرستان آق‌قلا در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته قرآن و عترت و مبعث پیامبر اکرم‌(ص) برنامه‌های متنوعی در این مؤسسه با همکاری قرآن آموزان انجام می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی ام‌الابرار شهرستان آق‌قلا بیان کرد: در این مؤسسه نمایشگاه‌هایی با غرفه‌های قرآن بخوان، داستان‌های قرآنی بگو و جایزه بگیر، نقاشی قرآنی بکش، رنگ آمیزی کن و جایزه بگیر و فروشگاه کتاب‌های قرآنی و محصولات قرآنی و فرهنگی و عفاف و حجاب برپا می‌شود.

آخوند سیدی به برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی‌ قرآنی اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه تابلو خط‌نویس، ویزیت رایگان و پرسش و پاسخ فقهی(شیعه و سنی)، جشنواره غذای سالم و کارگاه آموزشی خط تحریری و اجرای مولودخوانی و تلاوت آیه‌های قرآن به‌صورت گروهی به همراه جوایز به برگزیدگان از دیگر برنامه‌های این مؤسسه است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه همزمان با بعثت پیامبر(ص) در روز چهارشنبه 11 اسفند در شهر انبار الوم ابتدای خیابان آزادگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha