کانون‌های قرآنی برتر حوزه‌های علمیه خواهران تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4039092
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

کانون‌های قرآنی برتر حوزه‌های علمیه خواهران تجلیل می‌شوند

کانون‌های قرآنی برتر حوزه‌های علمیه خواهران با برگزاری مراسمی در آستانه عید مبعث نبی مکرم اسلام، تجلیل می‌شوند.

 کانون‌های قرآنی برتر حوزه‌های علمیه خواهران تجلیل می‌شوندزینب بهجت‌پور، رئیس اداره قرآن و عترت حوزه علمیه خواهران در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: یکی از اهداف مهم حوزه علمیه خواهران، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی و حدیثی در سراسر واحدهای تابعه حوزه خواهران در سراسر کشور است.

وی افزود: از سال قبل مقرر شد تا تمامی مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور به کانون‌های نورالثقلین مجهز شوند و تاکنون حدود 90 درصد از 500 مدرسه علمیه خواهران، این کانون‌ها را تاسیس کرده‌اند.

بهجت‌پور تصریح کرد: در این کانون‌ها فعالیت‌هایی چون آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و ...، تفسیر و مباحث حدیثی به بانوان طلبه آموزش داده می‌شود.

وی افزود: در آستانه عید بزرگ مبعث، کانون‌های برتر نورالثقین در مدارس علمیه هر استان، شناسایی و مورد تجلیل در سطح استانی قرار گرفته‌اند، همچنین ستاد مرکزی حوزه خواهران از بین تمامی کانون‌ها اقدام به شناسایی سه کانون برتر کرده که در مراسمی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

رئیس اداره قرآن و عترت حوزه خواهران بیان کرد: مراسم تجلیل از کانون‌های برتر و مراسم جشن عید مبعث، فردا دوشنبه، 9 اسفندماه از ساعت 10 در مرکز مدیریت حوزه خواهران در قم به نشانی؛ خیابان بلوار امین، بعد از سه راه سالاریه برگزار خواهد شد.  

وی افزود: بانو مجتهده صفاتی، در این مراسم سخنرانی می‌کند و مسئولان و مدیران حوزه خواهران، استادان و طلاب حضور خواهند داشت.   

انتهای پیام
captcha