نخستین نشست علمی سازمان دارالقرآن و مرکز طبع و نشر قرآن برگزار شد
کد خبر: 4039348
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

نخستین نشست علمی سازمان دارالقرآن و مرکز طبع و نشر قرآن برگزار شد

پیرو انعقاد تفاهم‌نامه ارتقای سطح تعاملات و همکاری­‌های مشترک سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز طبع و نشر قرآن کریم، اولین جلسه شورای علمی مشترک این دو مجموعه قرآنی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، پیرو انعقاد تفاهم‌نامه ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌­های مشترک سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز طبع و نشر قرآن کریم، اولین جلسه شورای علمی مشترک با حضور اساتید و نمایندگان این دو مجموعه قرآنی، در مرکز طبع و نشر قرآن کریم برگزار شد.

میثم معافی، معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص تفاهم‌نامه میان سازمان دارالقرآن و مرکز طبع نشر قرآن گفت: پیرو انعقاد تفاهم‌نامه ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌های مشترک سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز طبع و نشر قرآن کریم، اولین جلسه شورای علمی مشترک با حضور اساتید و نمایندگان این دو مجموعه قرآنی، در مرکز طبع و نشر قرآن کریم برگزار شد.

در این نشست، درخواست­‌های اخیر ناشران و فعالان قرآنی با توجه به سیاست­‌های کتابت، چاپ و نشر قرآن کریم مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. این شورا با هدف ایجاد پشتوانه­‌ای علمی برای هر دو مجموعه شروع به فعالیت کرده است.
 
از تأسیس این شورای علمی در مرکز طبع و نشر قرآن کریم، بیش از ۲۵ سال می­‌گذرد، لیکن با تفاهم صورت گرفته و ورود اعضای جدید، برای اولین بار این شورا به عنوان شورای تخصصی مشترک برای هر دو مجموعه شکل گرفته است.
 
عبدالرسول عبایی، محمدعلی خواجه­‌پیری، حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌­پور، محمدرضا حاجی اسماعیلی، حمیدرضا مستفید، سیدعلی‌ سرابی، محمدحسین سعیدیان، سیدمهدی سیف، کریم دولتی، حیدر کسمایی، محمدمهدی بحرالعلوم، مرتضی توکلی، مرتضی مقنیان و میثم معافی از اعضای این شورا هستند.
انتهای پیام
captcha