ثبت‌نام آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در لرستان
کد خبر: 4039443
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱

ثبت‌نام آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در لرستان خبر داد.

ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، اظهار کرد: این آزمون‌ها یک فرصت و امتیاز برای معادل‌سازی مدارک تخصصی حافظان قرآن کریم با مدارک تحصیلی وزارت علوم در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

وی مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی را ضمانت احرایی این آزمون‌ها دانست و با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم تا ۲۵ اسفند‌ماه ادامه دارد، افزود: حافظان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن کریم به نشانی www.telavat.ir مراجعه کنند.

جعفرپور افزود: تعداد ۹ نفر از حافظان قرآن کریم در دوره گذشته این آزمون شرکت کرده و مدارک معادل دیپلم فوق دیپلم و کارشناسی را دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha