نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با موضوع خانواده و فرزندآوری برگزار شد
کد خبر: 4039533
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با موضوع خانواده و فرزندآوری برگزار شد

بیست و سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور صبح امروز با حضور رئیس اعضای این هیئت در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

به گزارش ایکنا، بیست و سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور، ۹ اسفندماه با حضور رئیس اعضای این هیئت در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

در این نشست که با موضوع خانواده و فرزندآوری و با حضور رئیس و اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی، جباری، مدیرعامل هلدینگ سلامت بنیاد مستضعفان به‌عنوان میهمان و جمعی از مدیران و معاونین سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، جباری به بیان نقطه نظرات و بیان خطرات ناشی از تعداد کم فرزندان در خانواده و پیر شدن جمعیت کشور در آینده‌ای نزدیک پرداخت

همچنین جباری از هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی خواست تا در این زمینه و بر اساس ظرفیت موجود خود در سراسر کشور و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فرزندآوری و جوان شدن جمعیت کشور فرهنگسازی و الگوسازی کند.

در این نشست خانم‌ها عبدالباقی، عقبایی و ناظری از اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوع خانواده و جعیت پرداخت.

در ادامه لاله افتخاری، رییس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی ضمن جمع‌بندی مطالب و تشکر از آقای جباری و اقدامات صورت گرفته توسط هلدینگ سلامت بنیاد مستضعفان، ضمن بیان تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه تسهیل فرهنگ ازدواج و تشویق مادران به فرزندآوری در کشور، این اقدامات را کافی ندانست.

وی بر تلاش دستگاه‌های مختلف جهت فرهنگسازی و ایجاد بستر مناسب برای رفع موانع ازدواج جوانان و همچنین تشکیل یک قرارگاه مشترک، با استفاده از ظرفیت بانوان، نهاد‌ها و تشکل‌های فرهنگی و قرآنی در سراسر کشور تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha