گلخانه‌های تخصصی با استانداردهای بین‌المللی در اردبیل ایجاد می‌شود
کد خبر: 4039633
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

گلخانه‌های تخصصی با استانداردهای بین‌المللی در اردبیل ایجاد می‌شود

استاندار اردبیل گفت: ایجاد گلخانه‌های تخصصی با استانداردهای بین‌المللی و تولید محصولات صادرات‌محور از اهم مواردی است که درصدد عملیاتی کردن آن هستیم که به همین منظور برنامه‌ریزی برای ایجاد نواحی صنعتی و تامین زیرساخت‌های لازم مهم است.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، نهم اسفندماه، با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل در بخش‌های مختلف و به ویژه حوزه گردشگری استان، اظهار کرد: با توجه به موقعیت شهرستان‌های مختلف همچون شهرستان نمین که از مزایای محور و ترددی بهره‌مند است باید برنامه‌ریزی در راستای اهمیت به اماکن اقامتی گردشگری نیز مد نظر باشد.

وی بیان کرد: اهمیت به ایجاد فضاهای مناسب برای ماندگاری گردشگران رونق اقتصادی و فروش محصولات تولیدی و صنایع دستی را به دنبال خواهد داشت که به همین منظور درصدد هستیم تا در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و در راستای تحقق ایجاد امکانات اقامتی، تفریحی و تجاری نیز اقدامات خوبی به عمل آمده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: ارتقای گردشگری در شهرستان‌های استان و سرمایه‌گذاری کشت گلخانه‌ای در استان نیازمند برنامه‌ریزی اساسی و مهم است که در این زمینه تولید محصولات صادرات محور برای رونق‌بخشی به استان جزو اولویت مهم و اساسی است و در این زمینه برای ایجاد زیرساخت‌های لازم اقدامات خوبی در حال انجام است.

عاملی بیان کرد: ایجاد گلخانه‌های تخصصی با استانداردهای بین‌المللی و تولید محصولات صادرات‌محور از اهم مواردی است که درصدد عملیاتی کردن آن هستیم که به همین منظور برنامه‌ریزی برای ایجاد نواحی صنعتی و تامین زیرساخت‌های آن امری لازم و اساسی است که باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان‌ها کارهای خوبی برای توسعه استان و شهرستان‌ها انجام یابد.

وی، در ادامه با اشاره به لزوم تعریف پروژه‌های جدید در استان با رعایت پدافند غیرعامل نیز تصریح کرد: از دستگاه‌های دولتی انتظار داریم حساسیت لازم را در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم در راستای کنترل وضعیت موجود گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات و موانع را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha