برگزاری هفته قرآن و عترت کردستان به دلیل شیوع کرونا به سال آینده موکول شد
کد خبر: 4039638
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

برگزاری هفته قرآن و عترت کردستان به دلیل شیوع کرونا به سال آینده موکول شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از موکول شدن هفته قرآن و عترت کردستان به سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حاد کرونایی در استان امکان برگزاری برنامه‌هایی اجرایی این هفته وجود ندارد.

هفته قرآن و عترت کردستان

عبید رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، 10 تا 16 اسفندماه در تقویم فرهنگی امسال با عنوان هفته قرآن و عترت کردستان نامگذاری شده بود، اظهار کرد: در این راستا ویژه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای هفته قرآن و عترت استان کردستان طراحی و تدوین شده بود.

وی از موکول شدن هفته قرآن و عترت کردستان به سال آینده خبر داد و افزود: با توجه به شرایط حاد کرونایی در استان امکان برگزاری برنامه‌هایی اجرایی این هفته وجود ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: در این راستا ضرروی است شرکت‌کنندگان نسبت به ارسال و تکمیل آثار ارسالی اقدام لازم را براساس فراخوان مندرج در پوستر انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ دقیق برگزاری این هفته متعاقبا اعلام خواهد شد، ادامه داد: در هفته قرآن و عترت استان کردستان جشنواره فرهنگی و هنری رسانه‌ای با محوریت قرآن و عترت در استان کردستان برگزار می‌شود.

رستمی افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت مکتب شهید سلیمانی، زنگ انشا، آثار رسانه‌ای، بخش مقالات و کتب مرتبط با قرآن و عترت، بیانیه گام دوم انقلاب، بخش نرم‌افزارهای کاربردی علوم معارف اسلامی، فیلم‌نامه نویسی، صنایع دست، نمایش خیابانی، خوشنویسی، نقاشی، فیلم کوتاه مستند، موشن گرافی، گرافیک، مسابقات قرآن از برناه‌های اجرایی در جشنواره فرهنگی و هنری، رسانه‌ای هفته قرآن و عترت است.

وی به دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری کارگاه آموزشی دینی با محوریت نماز و نیایش، نشست موضوعی، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی – ایرانی، نمایشگاه آثار علوم قرآنی، یادواره شهدای قرآنی، تجلیل از نام‌آوران قرآنی و قاریان و حافظان، برگزار محافل و کرسی تلاوت قرآن کریم از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته خواهد بود.

انتهای پیام
captcha