نمایشگاه قرآن در آق‌قلا افتتاح شد
کد خبر: 4040189
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
به مناسبت هفته قرآن و عترت

نمایشگاه قرآن در آق‌قلا افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق‌قلا و با حضور امام جمعه انبارالوم در آق‌قلا افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت در آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، نمایشگاه بزرگ قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق‌قلا و با حضور امام جمعه انبارالوم روز گذشته، ۱۲ اسفندماه در آق‌قلا افتتاح شد.

امام جمعه بخش وشمگیر انبارالوم با بیان اینکه راه سعادت فرد و جامعه در گرو قرآن است، بیان کرد: قرآن کریم بیان همه امور است باید با قرآن مونس و رفیق شویم زیرا تنها مونس و همنشین انسان در عالم قبر این کتاب الهی است.

حجت‌الاسلام دماوندی تصریح کرد: یکی از وظایف ما هدایت مردم و آشنا کردن آن‌ها با قرآن است زیرا تأثیر قرآن بر روح و جسم افراد می‌تواند در زندگی او نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد؛ برای نمونه با اینکه مردم فکر می‌کنند حفظ قرآن بسیار سخت و نفس‌گیر است اما باید گفت اگر سعی و تلاش و پشتکار باشد می توان به این هدف دست یافت.

امام جمعه انبارالوم افزود: علاوه بر فرد، والدین آنها نیز در راستای انس‌گیری و قرار دادن فرد در حوزه‌های قرآنی بسیار تأثیرگذار هستند و از طرفی پدر و مادر نباید با سختگیری و تنبیه‌های نادرست موجب شوند تا کودک از فراگیری قرآن سر باز زند یا دچار سرخوردگی یا زدگی شود.

گفتنی است؛ این نمايشگاه شامل غرفه‌هایی مانند مشاوره عمومی، خوشنویسی، صنایع دستی قرآنی، ویزیت رایگان، تغذیه سالم است که علاقه‌مندان میتوانند از 12 اسفند تا 16 همین ماه از این  نمایشگاه بازدید کنند.

 

انتهای پیام
captcha