«آنها مرا دوست داشتند» جلوی دوربین رفت
کد خبر: 4040431
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷
با بررسی معضل اعتیاد

«آنها مرا دوست داشتند» جلوی دوربین رفت

محمدرضا رحمانی کارگردان فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» فیلمبرداری این کار را در تهران ادامه می‌دهد.

محمدرضا رحمانی، کارگردان فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کار جدید خود اظهار کرد: فیلمبرداری این اثر سینمایی در تهران شروع شده و فعلا ادامه دارد. بیش از 90 درصد این سریال در لوکیشن‌های بیرونی جلوی دوربین رفته است. علاوه بر کارگردانی تهیه این کار را هم بر عهده دارم.

وی افزود: فیلمبرداری فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» از اوایل ماه جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد. فیلم با محوریت یک موضوع انسانی ساخته شده و به معضلاتی که پیش روی آدم‌ها در زندگی قرار دارد، می‌پردازد. در بخشی از این فیلم، اعتیاد مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

این کارگردان ادامه داد: امیرحسین آرمان، امیر جعفری، نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، علی صالحی، لیلا بلوکات و چند چهره جدید سایر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. نویسندگی این فیلم را کارگردان خود بر عهده دارد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: تهیه‌کننده اجرایی: ایرج رحمانی، نویسندگان: محمدرضا رحمانی، محسن دین‌محمد، مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: علی گراکویی، طراح چهره‌پردازی: امید گل‌زاده، طراح صحنه: فرهاد ابراهیمی، دستیار اول کارگردان: حسن خان‌محمدپور، عکاس: رامونا میریان، مدیر تدارکات: مجید رنجبر و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

انتهای پیام
captcha