اعلام فراخوان ثبت جلسات خانگی قرآن کردستان در سامانه نورالثقلین
کد خبر: 4041911
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

اعلام فراخوان ثبت جلسات خانگی قرآن کردستان در سامانه نورالثقلین

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان فراخوان ثبت جلسات خانگی قرآن سطح استان کردستان در سامانه نورالثقلین خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ستاد مردمی نورالثقلین در نظر دارد عملیات گسترده‌ای را در ماه مبارک رمضان با محوریت جلسات خانگی قرآن آغاز کند.

وی از اعلام فراخوان فراخوان ثبت جلسات خانگی قرآن سطح استان کردستان در سامانه نورالثقلین خبر داد و افزود: براین اساس کسانی که توانایی اداره جلسات خانگی قرآن را دارند، باید نسبت به ثبت جلسات خانگی قران خود در سامانه نورالثقلین اقدام کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی نورالثقلین در سه عرصه قرآنی، تربیتی و مهارتی برگزار خواهد شد، بیان کرد: فعالان قرآنی استان کردستانب رای بهره‌مندی از از مزیت‌های آموزشی، محتوایی و رسانه‌ای نهضت قرآنی نورالثقلین بای در سامانه نورالثقلین ثبت‌نام کنند.

وی به نحوه ثبت‌نام در این سامانه اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان باید برای ثبت‌نام خود به دفاتر قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی و مراکز قرآنی نورالثقلین مراجعه کنند.

مرادی از انجام کار ثبت‌نام در سامانه نورالثقلین از طریق مجازی اشاره کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://formafzar.com/form/vf6q7 در سامانه نورالثقلین (جلسات خانگی قرآنی) ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha