اعلام فراخوان ثبت جلسات خانگی قرآن البرز در سامانه «نورالثقلین»
کد خبر: 4042290
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

اعلام فراخوان ثبت جلسات خانگی قرآن البرز در سامانه «نورالثقلین»

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از اعلام فراخوان ثبت جلسات خانگی قرآن سطح استان در سامانه نورالثقلین خبر داد.

 جلسات خانگی قرآن

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ستاد مردمی نورالثقلین در نظر دارد عملیات گسترده‌ای را در ماه مبارک رمضان با محوریت جلسات خانگی قرآن آغاز کند.

وی از اعلام فراخوان فراخوان ثبت جلسات خانگی قرآن سطح استان در سامانه نورالثقلین خبر داد و افزود: براین اساس کسانی که توانایی اداره جلسات خانگی قرآن را دارند، باید نسبت به ثبت جلسات خانگی قرآن خود در سامانه نورالثقلین اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی نورالثقلین در سه عرصه قرآنی، تربیتی و مهارتی برگزار خواهد شد، بیان کرد: فعالان قرآنی استان برای بهره‌مندی از مزیت‌های آموزشی، محتوایی و رسانه‌ای نهضت قرآنی نورالثقلین باید در سامانه نورالثقلین ثبت‌نام کنند.

ملازاده به نحوه ثبت‌نام در این سامانه اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان باید برای ثبت‌نام خود به ادارات قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی البرز و مراکز قرآنی نورالثقلین مراجعه کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از انجام کار ثبت‌نام در سامانه نورالثقلین از طریق مجازی اشاره کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://formafzar.com/form/vf۶q۷ در سامانه نورالثقلین(جلسات خانگی قرآنی) ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha