استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های نظارتی برای خدمت‌رسانی به زائران
کد خبر: 4044175
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های نظارتی برای خدمت‌رسانی به زائران

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان‌رضوی بر استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های نظارتی استان برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران در نوروز ۱۴۰۱ تأکید کرد.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد،  قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی به گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد،  قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده توسط کمیته‌های ۱۴ گانه خدمات سفر در استان، از ۲۵ اسفندماه عملیات اجرایی خدمات‌رسانی به زائران نوروزی در شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی آغاز شده است.

وی با اشاره به شروع خدمات‌رسانی ایستگاه استقبال از بهار در محور نیشابور به مشهد بیان کرد: نماینده تمامی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت ۲۴ ساعته در این ایستگاه حضور داشته باشند. به ‌منظور خدمات‌رسانی شایسته به زائران، مکان مناسب برای استقرار نمایندگان کمیته‌های مورد نظر در کمپ غدیر مورد توجه ویژه و در دستور کار قرار گیرد.

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به تصمیمات ستاد اجرایی خدمات سفر استان ابراز کرد: با توجه به حجم زیاد ورود زائران در مسیر داورزن به مشهد تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در این محور به دو ایستگاه افزایش خواهد یافت.

گنابادی‌نژاد با اشاره به افزایش تعداد گردشگران در شهر تاریخی توس و آرامگاه فردوسی اضافه کرد: در راستای سرویس‌دهی مطلوب شبکه‌های تلفن همراه در محدوده بولوار توس و آرامگاه فردوسی تمهیدات ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است. همچنین پوشش آنتن‌دهی و سرویس اینترنت به‌ صورت مصداقی در سطح شهرستان مشهد مقدس به صورت روزانه رصد شود.

وی در خصوص تمهیدات لازم برای جلوگیری از ازدحام جمعیت زائران و مسافران هنگام بازگشت از مشهد تشریح کرد: با توجه به کمبود ناوگان اتوبوس برون شهری برای استفاده از اتوبوس‌های شهری در بازگشت زائران، جلسه تشکیل و موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام
captcha