پیام نوروزی استاندار خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱
کد خبر: 4044459
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

پیام نوروزی استاندار خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱

استاندار خراسان رضوی در پیامی با تبریک آغاز سال ۱۴۰۱، گفت: نوروز یکی از نمادهای فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است که روح معنویت الهی و شریعت دینی را به آیین کهن ایرانی گره زده و جلوه‌ای بسیار بدیع و دلنشین از بهار طبیعت و بهار جان‌ها را متجلی نموده است.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام نوروزی یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن سال نو، به شرح زیر است:

«یا مقلب القلوب والاحوال 

نوروز یکی از نمادهای فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است که روح معنویت الهی و شریعت دینی را به آیین کهن ایرانی گره زده و جلوه‌ای بسیار بدیع و دلنشین از بهار طبیعت و بهار جان‌ها را متجلی نموده است. آنچه از بزرگان دین در قالب عید نوروز به ما به ارث رسیده است حاکی از تبلور روح یکتاپرستی، توکل به خداوند و امید به آینده است و از همین رو است که در آغاز سال نو، از  «خداوند خالق روز و شب» می‌خواهیم تا در سال پیش رو حال ما را به بهترین احوال متحول فرماید.

استانداری خراسان رضوی به همراه کلیه مدیران و کارکنان خدوم دولت مردمی در استان، از مدتی قبل با راه‌اندازی و فعالیت شبانه‌روزی ستاد خدمات سفر، تمامی مساعی خویش را مصروف تأمین نیازهای ضروری زائران و مجاوران عزیز در ایام تعطیلات نوروز کرده است و امیدوارم که حاصل این تلاش‌ها رفاه و رضایت شما مردم شریف باشد.

اینجانب فرارسیدن سال جدید را به شما مردم مومن و ولایتمدار استان خراسان رضوی و میلیون‌ها زائر عزیزی که دهها و صدها کیلومتر راه را طی کرده تا لحظات عید را در بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) سپری نمایند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهترین حال را برای تک تک شما عزیزان در سال جدید مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha