آغاز موج بازگشت زائران از ۲ روز گذشته در مشهد
کد خبر: 4045212
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

آغاز موج بازگشت زائران از ۲ روز گذشته در مشهد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار زائر و مسافر از دهم اسفند تا پنجم فروردین‌ امسال به مشهد وارد شده‌اند، گفت: موج بازگشت زائران از پنجم فروردین‌ماه آغاز شده است.

آغاز موج بازگشت زائران از دو روز گذشته در مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۰ اسفندماه پارسال همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) حضور زائران و عاشقان زیارت امام رضا( ع) در مشهد مقدس را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه همزمان با پنجم فروردین ماه شاهد حضور ۴۰۰ هزار زائر به مشهد بودیم، اظهار کرد: در عین حال از پنج فروردین ماه نیز شاهد آغاز نخستین موج بازگشت زائران از مشهد هستیم که ۴۷۰ هزار نفر بدین طریق از راه‌های مختلف مانند اتوبوس، هواپیما ، قطار و خودروی شخصی به شهر و استان خود بازگشته‌اند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: برای تسهیل بازگشت مسافران تعداد 1200 دستگاه اتوبوس مسافربری علاوه بر ظرفیت ناوگان بین شهری به ظرفیت‌ها افزوده شده است.

وی اظهار کرد: از شامگاه پنجم فروردین ۲۰ درصد ظرفیت اسکان دائمی،اضطراری و موقت در مشهد خالی است و لذا آمادگی میزبانی از مسافران جدید را داریم.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: از مسافران تقاضا داریم قبل از آغاز سفر نسبت به تعیین محل اقامت خود اقدام کنند و در غیر این صورت و ورود بدون هماهنگی محل اقامت به هر دلیل، با شماره ۱۳۷ تماس و نسبت به کسب راهنمایی در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha