اسرائیل درهای جهنم را به روی خود خواهد گشود
کد خبر: 4045461
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
حماس:

اسرائیل درهای جهنم را به روی خود خواهد گشود

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی در ایام ماه مبارک رمضان درهای جهنم را به روی خود خواهد گشود.

اسرائیل با ممانعت از ورود نمازگزاران درهای جهنم را به روی خود خواهد گشود

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، صالح العاروری، رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با المیادین تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان درهای جهنم را به روی خود خواهد گشود.

وی با بیان اینکه هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی اوضاع را متشنج خواهد کرد، گفت: امروز رژیم اشغالگر امتحان قدس و مسجد الاقصی را پیش رو دارد و زمانش رسیده که بداند قدس و مقدسات آن و مسجد الاقصی برای ما خط قرمز است.

العاروری به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر با فرارسیدن ماه رمضان همچنان اسرای فلسطینی در اعتصاب غذا باشند، اوضاع در سرزمین‌های اشغالی متشنج خواهد شد.

این مقام حماس گفت: مبارزه آتی با رژیم اشغالگر برای دفاع از قدس در سطح رسمی و مردمی گسترده‌تر  و نقطه عطفی در تاریخ مناقشه با این رژیم خواهد بود.

او با اشاره به ملاقات‌های دائمی و علنی یا غیر علنی این جنبش با حزب الله گفت: گفت‌وگوهای جدی و همکاری مسئولانه‌ای بین دو طرف وجود دارد که البته فقط شامل حزب الله نمی‌شود بلکه با جنبش‌ها، کشورها و ملت‌های متعدد همکاری داریم.

العاروری در پایان گفت: همه باید زیر سخن اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله بیش از یک خط بکشند که تأکید کرد تعرض به قدس به معنای جنگ منطقه‌ای است.

انتهای پیام
captcha