اجرای طرح قرآنی «نورالثقلین» در دامغان
کد خبر: 4046599
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

اجرای طرح قرآنی «نورالثقلین» در دامغان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با اشاره به اجرای طرح قرآنی نورالثقلین گفت: شناسایی و راه‌‌اندازی جلسات قرآنی خانگی مهمترین هدف اجرای این طرح قرآنی است.

اجرای طرح قرآنی نورالثقلین در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام ملکیان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان امروز 15 فروردین در جمع خبرنگاران از حضور ۹۲ مبلغ در ۴۴ روستای این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مبلغان در ۴۴ روستا و ۴۸ مسجد شهرستان دامغان کار تبلیغ را درایام ماه مبارک رمضان برعهده دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار کرد: تلاش همکاران ما بر این است که دراین ماه مبارک از تمامی ظرفیت های بومی شهرستان دامغان در بحث تبلیغ استفاده شود.

وی ادامه داد: موضوع تحکیم خانواده و تبیین اهمیت جوان‌سازی جمعیت از اولویت‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در امر مبلغی در ایام ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با اشاره به تاکیدات رهبری معظم انقلاب در خصوص شعار سال و جهاد تبیین متذکر شد: جهاد تبیین و کمک به تحقق شعار سال در حوزه ترویج و تبلیغ از اولویت های کاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان است.

وی با اشاره به اجرای طرح قرآنی نورالثقلین افزود: در طرح قرآنی نورالثقلین به‌دنبال شناسایی و راه‌‌اندازی جلسات قرآنی خانگی هستیم .

حجت الاسلام ملکیان با بیان اینکه ۸ خانه قرآنی، ۱۴ موسسه قرآنی و ۱۳۸ هیئت مذهبی به‌صورت ثبت شده در شهرستان دامغان فعالیت دارند یادآور شد: در حوزه تبلیغ و تبیین ۲۲۰ مداح در سامانه طوبی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ثبت‌نام شده‌اند.

انتهای پیام
captcha