برگزاری مسابقه قرآنی روزانه در ماه رمضان
کد خبر: 4047457
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

برگزاری مسابقه قرآنی روزانه در ماه رمضان

مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مسابقه توسط اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان به شکل روزانه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه قرآنی توسط اتحادیه موسسات قرآنی گلستان در ماه رمضانمحترم قلی‌پور، مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مسابقه روزانه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از طریق لینک https://tocif.ir/addon/golestan.aspx می‌توانند به سؤالات قرآنی پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کنند و برندگان روزانه از طریق اتحادیه مؤسسات قرآنی اعلام می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان بیان کرد: این مسابقه با همکاری مؤسسات قرآنی گلستان، اتحادیه مؤسسات قرآنی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف گلستان برگزار می‌شود که تاکنون استقبال خوبی از قرآنیان گلستان از این مسابقه شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان با بیان اینکه کارگاه آموزشی حفظ قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره ۸ ساعته بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت tocif.ir در این دوره شرکت کنند.

قلی‌پور با بیان اینکه استاد بحرالعلوم از اساتید این دوره هستند، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۳۹۲۱۹۷۸۱۰ تماس حاصل کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان از ثبت‌نام ترم بهاره کلاس‌های مؤسسه قرآنی کوثر گرگان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در قالب کلاس‌های قرآنی شامل روخوانی و روانخوانی، صوت و تجوید، کلاس‌های حفظ بزرگسالان، تربیت مربی و قرآن سطح ۱ و ۲، کلاس‌های هنری و حرفه‌ای شامل خیاطی و طراحی، خوشنویسی و فن بیان، کلاس‌های آموزشی مدارس شامل مکالمه زبان انگلیسی و ریاضی در تمام پایه‌های تحصیلی و کلاس‌های تولید محتوای کاربردی شامل کار با موبایل و فتوشاپ در دوره مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود.

قلی‌پور گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در کلاس‌های این مؤسسه به گرگان خیابان امام رضا(ع) کوچه ششم، مؤسسه قرآنی کوثر گرگان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha