ترویج اندیشه‌های تقریبی در جهان اسلام باطل کننده نقشه‌های دشمنان است
کد خبر: 4048381
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
مدیر کل تبلیغات گلستان:

ترویج اندیشه‌های تقریبی در جهان اسلام باطل کننده نقشه‌های دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اينکه ترویج اندیشه‌های تقریبی در جهان اسلام باطل کننده نقشه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام است، تصریح کرد: شهدای این حادثه تروریستی مصداق آموز‌ه‌های مکتب دین مبین اسلام در عزت مداری، کرامت، جهادگری وایستادگی مقابل دشمنان اسلام هستند.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم گرامیداشت شهدای روحانی حادثه تروریستی حرم رضوی که 21 فروردین در حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد، به آیه ۲۳ سوره احزاب که خداوند می‌فرماید: برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و بر آن عهد ایستادگی کردند تا به راه خدا شهید شدند اشاره کرد و گفت: آن‌هایی که با ایستادگی در برابر دشمن خط عبودیت عزت و امنیت و اعتماد به وعده‌های خداوند و امید داشتن را به وجود آوردند، مصداق شهدا هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه خداوند در قرآن انسان را به دو بخش حزب‌الله و حزب شیطان تقسیم می‌کند، تصریح کرد: ماه مبارک و محراب خونین امیرالمومنین(ع) نشان داد این تنها خطی است که برای انسان عزت، کرامت، امنیت و ریشه و هویت می‌آورد؛ واقعه حرم رضوی نشان داد که پیوست ناگسستنی بین عمامه‌های واقعی اسلام‌خواه و صلح‌طلب و عابد و زاهد حقیقی هیچگاه با خون قطع نشده و اجر آن هم شهادت است.

حجت‌الاسلام گرزین بیان کرد: این حادثه تروریستی نشان داد که اسلام حقیقی و واقعی دشمن شناسی و حماسه و جهاد است و نه اسلام انفعال و ترس و نه اسلام ذلت و سکوت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اينکه ترویج اندیشه‌های تقریبی در جهان اسلام باطل کننده نقشه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام است، تصریح کرد: انجام این عمل تروریستی به این شکل در ماه مبارک رمضان حکایت از کارگردانی یک توطئه پشت پرده از ناحیه دشمن دارد.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه هدف از این عملیات تروریستی، وحدت امت اسلامی بوده است و دشمنان اسلام همیشه از وحدت مسلمانان وحشت دارند، تصریح کرد: تنها راه مقابله با توطئه تفرقه افکنانه دشمنان اسلام در بین مسلمانان، ترویج اندیشه‌های تقریبی در جهان اسلام است.

مديرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: این شهیدان مصداق آموز‌ه‌های مکتب دین مبین اسلام در عزت‌مداری، کرامت، جهادگری و خدمت به خلق و از همه مهمتر ایستادگی مقابل دشمنان اسلام هستند.

انتهای پیام
captcha