تجمع طلاب مازندران در محکومیت اقدام تروریستی در حرم رضوی + عکس
کد خبر: 4048795
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

تجمع طلاب مازندران در محکومیت اقدام تروریستی در حرم رضوی + عکس

تجمع طلاب، اساتید و روحانیون استان مازندران در محکومیت اقدام تروریستی ـ تکفیری در حرم مطهر رضوی با حضور آیت‌الله لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام‌جمعه اهل تسنن بندر ترکمن در حوزه علمیه امام علی(ع) شهرستان ساری برگزار شد.

تجمع طلاب مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام رعایتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران، عصر دیروز، ۲۲ فروردین‌ماه در تجمع طلاب، اساتید و روحانیون استان مازندران که در محکومیت اقدام تروریستی ـ تکفیری در حرم مطهر رضوی در حوزه امام علی(ع) ساری تجمع کرده بودند، اظهار کرد: اگر اصل و اصول انقلاب فراموش شود، مشکلات بوجود می‌آید، لذا نباید هدف انقلاب و اینکه بنیانگذار انقلاب چه کسی بود، فراموش شود.

وی با بیان اینکه در این چهل و سه سال انقلاب فشار دشمن بربحث ولایت و روحانیت است، افزود: سه رکن اصلی انقلاب یعنی دین، مردم و ولایت بوده که روحانیت نقطه اتصال آن‌ها است.

رعایتی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجاز‌ی و با ابزار رسانه در حال ضربه زدن به روحانیت است، تصریح کرد: دشمن از کمی سواد رسانه‌ای مردم برای زیرسؤال بردن روحانیت استفاده می‌کند، بنابراین اگر دینی در دنیا وجود داشته است و اسلام نابی در اختیار مردم قرارگرفته است به‌خاطر علما است.

وی با بیان این مطلب که علمای بسیار زیادی جان و خون دادند، اما برای هدف و دین به نسل‌های آینده، ایستادگی کردند، اضافه کرد: ایران در زمان گذشته مورد تهاجم کشور‌های دیگر بود و تحقیر می‌شد، اما به واسطه یک روحانی عزت پیدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب یک روحانی و بزرگترین شخصیت دنیا است که همه اندیشمندان و سیاستمداران از ایشان می‌گویند، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) به وحدت امت اسلام تأکیدات زیادی داشتند.

وی با تأکید بر اینکه تا وقتی روحانیت پشتیان ولایت فقیه باشد، اسلام سنگر‌های کلیدی را فتح خواهد کرد، گفت: به فرموده حضرت امام(ره) اگر با دین ما در بیفتند با دنیای آن‌ها در می‌افتیم.

انتهای پیام
captcha