ارتباط میان مسجد، مدرسه و خانه برای دانش‌آموزان فراهم شود
کد خبر: 4049441
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

ارتباط میان مسجد، مدرسه و خانه برای دانش‌آموزان فراهم شود

نماینده ولی فقیه در فارس با تأکید بر اهمیت ایجاد ارتباط میان مسجد و مدرسه و خانه گفت: معلمان با برنامه‌ریزی ارتباط میان مسجد، خانه و مدرسه را برای دانش‌آموزان ایجاد کنند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس شب گذشته، 24 فروردین در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش محور اصلی تمام فعالیت‌ها در زمینه تربیت است و سایر دستگاه‌ها باید به کمک آن بیایند.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد ارتباط میان مسجد و مدرسه و خانه گفت: معلمان با برنامه‌ریزی ارتباط میان مسجد، خانه و مدرسه را برای دانش‌آموزان ایجاد کنند.

آیت‌الله دژکام معلمان را مجریان اصلی در بخش فرهنگ دانست و افزود: معلمان می‌توانند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی را اجرایی کنند.

امام جمعه شیراز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایجاد فضاهای فرهنگی دینی موجب حضور معنادار و معنوی افراد در مساجد می‌شود، گفت: لازم است زمینه گردشگری رویداد به جای گردشگری مکان در مساجد قدیمی فراهم شود که آموزش و پرورش مهم‌ترین دستگاه برای این کار است.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این دیدار گفت: طرح فعال‌سازی حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه شهر شیراز از هفته قبل با آغاز اموزش حضوری آغاز شده و همچنین در شهرستان‌ها هم درحال اجرایی شدن است.

انتهای پیام
captcha