سرپرست حراست اداره ارشاد لرستان منصوب شد
کد خبر: 4051039
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

سرپرست حراست اداره ارشاد لرستان منصوب شد

طی حکمی از سوی محمدحسین هادیان، مشاور وزیر و ریاست مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تیمور احمدوند به عنوان سرپرست حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد.

معارفه سرپرست حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، آیین تودیع و معارفه مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سه‌شنبه، ۳۰ فروردین با حضور مدیر کل، معاونان، مسئولان ستادی، کارشناسان اداره کل و نماینده حراست کل استان لرستان در سالن جلسات شهید حیدریان ارشاد لرستان برگزار شد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم، گفت: حبیب جمشیدی از نیروهای خدوم و صادق مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که هم در زمان ریاست اداره شهرستان الیگودرز و هم در زمان حضور در حراست اداره کل، همواره تعامل سازنده با مجموعه همکاران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را مد نظر داشته و به دنبال اعتماد مردم شریف الیگودرز و عضویت در شورای اسلامی شهر، چندین مرتبه درخواست استعفا داشت و امروز از زحمات وی تقدیر و تشکر می‌شود.

وی افزود: این افتخار را دارم که از زمان پذیرش مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اعتماد به مجموعه همکاران را مد نظر داشته و در تمامی انتصابات، به جز یک مورد، از ظرفیت نیروهای داخلی بهره گرفته‌ام.

فتایی ادامن داد: تیمور احمدوند نیز از نیروهای قابل احترام و اعتماد در مجموعه همکاران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان است که نزدیک به دو سال گذشته و حضور در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، عملکرد بسیار موفقی داشته و در مسئولیت تازه نیز همین روند را دنبال خواهد کرد.

لازم به ذکر است، احمدوند از کارکنان رسمی شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است که مدیر کلی امور کتابخانه‌های عمومی استان، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، قائم مقامی ریاست حوزه هنری، کارشناس دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی لرستان و فعالیت رسانه‌ای، روزنامه‌نگاری و همکاری با صدا و سیمای مرکز استان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام
captcha