برگزاری مسابقه کتابخوانی «راز حجاب» به ۱۸ اردیبهشت موکول شد
کد خبر: 4054406
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

برگزاری مسابقه کتابخوانی «راز حجاب» به ۱۸ اردیبهشت موکول شد

زمان برگزاری مسابه کتابخوانی «راز حجاب» ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان که قرار بود ۱۴ اردیبهشت برگزار شود به ۱۸ اردیبهشت‌ماه ‌جاری موکول شد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «راز حجاب» به گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی ـ تبلیغی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان با هدف دانش‌افزایی و تربيت مبلغ پاسخگو به سؤالات و شبهات حجاب اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «راز حجاب» همراه با تشكيل كارگروه مبلغات متخصص و پاسخگو در عرصه حجاب و عفاف در مدارس علمیه لرستان کرده است.

منبع سؤالات این مسابقه کتابخوانی از كتاب «راز حجاب» نوشته مسعود صفی‎ياری(بيان موضوع حجاب در قالب پرسش و پاسخ برای دانش‌آموزان و نسل جوان و پاسخ به شبهات حجاب از زوایای گوناگون» است.

این مسابقه به صورت دو مرحله‌ای و حضوری در مدارس علميه استان لرستان اجرا می‏‌شود که مرحله اول آن از صفحه ۱۲ تا صفحه ۱۱۰ و مرحله دوم نیز از صفحه ۱۱۱ تا صفحه ۲۲۱ است.

زمان برگزاری مسابقه در مرحله اول روز يک‌‌شنبه مورخ 18 اردیبهشت ماه اعلام شده و علاقمندان می‎‏توانند برای شرکت در این مسابقه به لینک گروه تخصصی عفاف و حجاب حوزه‌های علميه خواهران استان لرستان به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۱۲۹۶۱۰۵۶۵۰Ca۱cc۵ff۸bd مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha