مشروعیت مدیران منوط به پاسخ‌گویی به مردم است
کد خبر: 4054978
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

مشروعیت مدیران منوط به پاسخ‌گویی به مردم است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق مردم پرسشگری و وظیفه همه مسئولان هم پاسخ‌گویی است، گفت: اگر مدیری از پاسخ‎گویی طفره رود، مشروعیت ندارد چراکه در نظام سیاسی مبتنی بر دین، پاسخ‌گویی و ارتباط بی‌تکلف با مردم یک اصل است.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 16 اردیبهشت در جمع نمازگزاران روز جمعه شهر لپویی در شهرستان زرقان با اشاره به اهمیت تقوای الهی به ویژه در نظام اسلامی گفت: حق مردم پرسشگری و وظیفه همه مسئولان پاسخ‌گویی است و این یک موضوع محوری در نظام اسلامی است.

وی افزود: اگر مدیری از پاسخ‎گویی طفره رود، مشروعیت ندارد چراکه در نظام سیاسی مبتنی بر دین، پاسخ‌گویی و ارتباط بی‌تکلف با مردم، یک اصل است.

عزیزی تصریح کرد: دعوت به تقوای الهی نیز تنها مختص مردم نیست بلکه همه را شامل می‌شود و کسانی که گوش شنوا دارند، باید در مقام عمل نشان دهند که به تقوا پای بند هستند.

وی در ادامه با اشاره به نگاه مجلس به مسائل اساسی کشور نیز گفت: تورم، بیکاری و مشکلات معیشتی معلول است و علت آن عدم توجه به مسایل زیرساختی و زیربنایی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان آخرین اقدامات انجام شده در حوزه راه، ریل، آب و .... را برای مردم تشریح کرد و گفت: باید انرژی خود را صرف کارهای بزرگ و زیربنایی کرد.

انتهای پیام
captcha