ضرورت توزیع عادلانه خدمات درمانی فارس
کد خبر: 4055830
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

ضرورت توزیع عادلانه خدمات درمانی فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تلاش همگانی برای پیشبرد اهداف دانشگاه در عرصه سلامت، محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه خدمات درمانی در استان تأکید کرد.

مسئولان سلامت شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 19 اردیبهشت در دیدار با مسئولان سلامت شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان، بر تلاش همگانی برای پیشبرد اهداف دانشگاه در عرصه سلامت، محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه خدمات درمانی در استان تأکید کرد.

وی با گرامیداشت هفته ملی سلامت و قدردانی از تلاش متولیان سلامت در استان، ایفای نقش دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از قطب‌های درمانی کشور و دستیابی به موفقیت در عرصه‌های مختلف پزشکی را مرهون تلاش، همدلی و مشارکت تمامی کارکنان این مجموعه پر افتخار دانست.

شریفی، گسترش و توزیع عادلانه خدمات سلامت در شهرستان‌ها را از اولویت‌های اصلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد و افزود: در این راستا نیازمندی‌ها و اولویت‌های مربوط به هر منطقه پایش شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه عملکرد مطلوب خیرین سلامت منجر به دستاوردهای مهمی در عرصه بهداشت و درمان شده است، خواستار ارتباط بیش از پیش مسئولان بهداشت و درمان با خیرین حوزه سلامت شد.

مسئولان شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، مهم‌ترین اولویت‌های خود را در زمینه توسعه خدمات سلامت در این مناطق اعلام کرده و موارد مطرح شده مورد تبادل نظر قرار گرفت.

افزوده شدن تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی، گسترش خدمات تخصصی و فوق تخصصی، پانسیون پزشک، جذب پزشکان متخصص و نیروی انسانی، مطالبات مالی و همچنین تسریع در پیشبرد پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت در این شهرستان‌ها از جمله مهم‌ترین محورهای مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام
captcha